2006-06-10

Test test test

å vad glad jag är över den här flytten.

8 kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Går det att fixa RSS feed till den här bloggen?

9:55 em  
Anonymous Anonym said...

själv tycker jag mitt byte FRÅN blogger till blogg.se var bäst :)

12:51 em  
Anonymous Anonym said...

rss: feed://alwaystakefountain.blogspot.com/atom.xml

7:50 em  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Varför bytte ni?

Den andra var ju toppenfin!

8:30 fm  
Blogger Isobel Hadley-Kamptz said...

Den var förstås överlägset snyggare, men vi ska försöka fixa till den här också så småningom. Tyvärr var den gamla rätt svåranvänd, jag lyckades t ex aldrig få igång programmet som behövdes för att lägga in bilder. Jag vet i alla fall att just teknikkrånglet var en anledning till att jag lite tappade lusten att fontän-blogga och följaktligen gjorde det långt mer sällan än jag egentligen hade tänkt. Men nu ska det bli bättre!

11:21 fm  
Anonymous Anonym said...

Det blev ju klart sämre!

3:23 em  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Mer fontänblogging låter bra. Genomgång av ett gäng sjukt bra produkter.

http://100-procent-kommersiellt-gangbart.blogspot.com/2006/06/obligatoire.html

10:49 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej bästa fountain!
En synpunkt efter mitt senaste besök hos er idag: Den lilla textstorleken i kombination med svårlästa seriffer i fonten ni valt, gör att det hela inte är särskilt lätt att uppfatta för ögat längre. Förenkla skärmläsningen genom att byta font till en utan klackar och/eller öka graden.
Bara en tanke från en typografiskt besatt medmänniska, alltså.../maisan

1:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home