2006-06-21

Dagens ord

Pörte.

9 kommentarer:

Blogger Annamaria och Andrea said...

Har ni slutat med er skönhet och smink intrikning på den här bloggen eller? Det har inte varit mycket sådant tycker jag..

1:10 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tycker att det verkar som de är på god väg. Jag älskar er blogg, oavsett vad ni skriver om. Ni är bäst!

1:30 em  
Anonymous Anonym said...

Var är alla fountain-flickor? Inget ont o dig Johanna, älskar allt du skriver, men jag saknar Isobel, Anina och de andra i gänget!

2:12 em  
Anonymous Anonym said...

Innehållet är det inget fel på men texten, själva fonten, är så liten att den knappt är läslig. Fel hos mig eller innovation hos er??

3:17 em  
Blogger Solander said...

Jag är benägen att hålla med: var är sminket och parfymen? Sedan flytten har det inte varit mycket av det. Jag som var så glad över att hitta en svensk blogg som skriver om Christopher Brosius t.ex. Om ni lovar riktigt snällt att fortsätta i stilen från den gamla bloggen så ska jag vidareföra lite snaskigt skvaller: Jag har info från CB personligen om att de letar en lämplig butik i Stockholm för att sälja deras parfymer, så snart kanske de finns i Sverige...

4:19 em  
Anonymous Anonym said...

Pörte - Har du möjligen läst Stina Aronsson eller någon annan Norrbottensförfattare nyligen?

5:25 em  
Blogger Solander said...

Alltså skvallret var det där om att öppna butik i Stockholm. Det kanske är old news? Något mer har jag tyvärr inte... Men snart har jag samples av 9 av parfymerna som en snäll amerikan ska exportera åt mig.

7:07 em  
Blogger Solander said...

Sorry, jag känner honom inte, jag mailade bara angående internationell frakt och då svarade han att hans svenska assistent kollade upp lämpliga butiker i Stockholm åt honom.
Du som bor i hufvudstaden kanske har koll på om CdG sherbet rhubarb finns att köpa där förresten?

7:48 em  
Anonymous Anonym said...

ni testar väl inte smink på djuren?

12:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home