2007-01-08

Släpp lös Brooke i dig

Med en ögonbrynsfetischism som min egen är det svårt att inte förundras och glädjas över detta.

Inte bara för att jag ryser av alla sorgligt överplockade bryn, även om jag ibland gör just det. Min smak är inte allas (säger jag låtsat ödmjukt) men det brynens eget växserum gör är ju att öka möjligheterna, allas möjligheter, att få exakt de ögonbrynen man drömmer om. Är det ultraplockade Dietrichs? Svartkurvigt voluptuösa Liz Taylors, Ingrid Bergmans svanvingar eller just vildvuxet lockbuskiga Brookes? Allt är möjligt! Jag älskar kosmetika.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Testa Rogaine istället. Ärligt. Den extrastarka för vanligt hår. Funkar på bryn också. Och funkar på riktigt.

11:18 em  
Anonymous Anonym said...

den var vacker till utseendet tycker jag. Jag har skrivit om din blogg i min blogg dvs tagit information från aftonbladet så att mina läsare lätt kommer åt din blogg du kan gå in och se

www.annawintour.blogg.se

jag förstår inte varför det ska vara så omständigt på vissa bloggar som denna att kunna lämna en kommentar man orkar inte pga av omständigheten.

12:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Home